Ce bine ar fi sa fiu magician!

Standard

Stie toata lumea ca un parfum iti schimba starea, te face mai… indraznet, romantic, vesel sau visator. Depinde de parfum, nu? Noi femeile nu suntem “femei” daca nu avem macar un parfum in geanta… Sa nu ne ascundem dupa deget, ca asa e… Ne plac mirosurile dulci, fresh, puternice si e musai sa tina pe piele ore in sir. Daca nu, mai bine il aruncam.

Sa alegi un parfum potrivit nu e treaba usoara. Chiar deloc. Depinde de sezon, de cum te simti, de… multe alte lucruri. Acum, tocmai ce a venit toamna si parca as mai achizitiona o potiune magica de innebunit alesul. Ma uit pe rafturi si nu stiu ce sa aleg… Cel pe care il folosesc de “secole” nu-mi lipseste, dar parca as vrea ceva nou. Ceva sexy, ceva charmant, ceva… asa… de intors capul dupa mine :)). Ma simt foarte bine cand cineva ma intreaba ce parfum folosesc ca miroase tare bine. Imi ridica putin respectul de sine in ziua respectiva. Si pentru vanatoarea asta de complimente mi se intampla sa umblu prin magazine mai mult de o gramada si sa nu ma pot hotara. Ati spune: “De ce nu iti cumperi mai multe?” Ei bine, pentru cei care vor sa ma intrebe asta, le spun ca tata nu e Donald Trump si nici raposatul Bill Gates… In consecinta imi trebuie ceva accesibil si… innebunitor :)). Nu sunt eu mare fan Katy Perry, dar mi-a placut reclama la parfumul Mad Potion.

Misto reclama, nu? Mi se pare ca are o doza de mister, e poate putin cu romantism cu stelele acelea puse in palarie si jucausa. Cine ar pune o pisica intr-o palarie? Dar zaruri? 🙂 Imi da senzatia de buna dispozitie. Ce bine ar fi sa poti in fiecare zi sa scoti palaria de magician din dulap si sa pui acolo tot ce vrei pentru parfumul mult dorit… S-ar duce orele pierdute prin magazine! Daca ar fi sa fac un exercitiu de imaginatie, hmm… mi-ar fi cam clar. Tinand cont ca am zis de la inceput ca as vrea un parfum demn de innebunit alesul, ei bine cred ca as pune si eu cateva stele – pentru romantis, as lua putin liliac – pentru aroma, un strop de miere – pentru dulceata, putin fum de tigara – pentru… nu va spun ce si un strop de miros de iarba verde scaldata in soare dupa o ploaie de vara. Stiti mirosul? N-aveti cum sa nu il stiti. Si dupa ce amestec toate cele in joben sa vedeti ce artificii ies. Cel putin in imaginatia mea totul e bine conturat si arata foarte bine. :)) Dar pana la a-mi creea propriu-mi parfum, mai ca l-as mirosi putin pe al movuliei Katy.

coty_proba-superblog-parfum-katy-perrys-mad-potion1-226x300

Una peste alta e greu sa iti alegi parfumul. Trebuie sa te reprezinte, sa spuna ceva despre tine, sa se potriveasca cu ceea ce esti si ceea ce insemni. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ramai in niste tipare. Si ce daca nu ai parul mov ca si Katy Perry? Si ce daca lucrezi intr-o corporatie unde te imbraci zilnic cu taior si pantofi cu toc? Asta nu inseamna ca nu poti sa ai parul mov in suflet. Ai inteles metafora? Sper ca da!  😉

So… pana cand punem  cu toatele mana pe un joben magic, ca de imaginatie a ne creea parfumul dorit sunt sigura ca nu ducem niciuna lipsa, va doresc spor la cumparaturi, inspiratie in a va alege aromele si mai ales, va doresc indrazneala. O femeie care indrazneste va fi mereu in top. Credeti-ma!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

One response »

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 8. Vrei să fii magician?

Leave a Reply

